"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

miércoles, 29 de mayo de 2013

La contra del COR -11- amb Salvador Lladó


Vuelven las contras al blog del COR.
Y una de las que se nos ha quedado pendiente de publicar es la de Salvador Lladó. El año pasado no pudo debutar en la marató a pesar de haber comenzado la preparación.
Pero... aquest any si!! Ja es veu (foto final) que... va com un Ferrari!



-Nom?
Salvador Lladó

-Però, com et diuen a casa?
Dígalis originals, peró em dieuen Salvador. Ull! En català no es pronuncía la r final.

-Ens pots dir la teva edat?
54

-Antiguitat al COR?
Jo diría que soci fundador.  A la que em vaig enterar, de segida, de cap allà.

-A més de córrer, què t'agrada fer?
Viatjes. Tan a ciutats com a la natura. Ah! i cultivar l’hort.

-On treballes?
Sóc enginyer agrónom, i treballo a Bayer, en fitosanitaris. Defensa de cultius.

-Carn, peix o cap de les dues coses?
Carn i peix, per aquest ordre.

-Gat o gos?
Bé. Com que al COR no hi han gats que corrin, direm, gos.

-Asfalt o muntanya?
Asfalt. I a poder ser planet. Encara que els “ginyos” a la muntanya, m’han agradat molt.

-La cursa més emotiva?
La meva primera Behobia.

-Una altra d'emotiva?
La darrera. La Marató.

-La millor cursa que has fet?
La segona Behobia, en la que baix rebaixar 25 minuts de l’anterior.

-La teva pitjor cursa?
La meva primera mitja de Granollers, en la que per lesió em vaig haver de retirar al qm. 16.

-Propers reptes com a runner?
M’agradaría fer la tercera Behobia consecutiva i poder anar a la del cinquentenari, al 2014.
També em balla pel cap la cursa de Millau, que es farà al 2014. 23,7 qms. i passant pel viaducte de Millau, dues vegades. Corre entre el cel i la terra, com diu el seu eslogan.

-Lesions greus?
Afortunadament, només la rotura de la mitja de Granollers.

-Corres molt? Practiques algun altre esport amb regularitat?
Els dissabtes sóc gairabé fixo del COR. I quan les obligacions ho permeten, algún altre día. I com a algún altre esport, un que he inventat:  l’agrofitness. També es sua molt fent de pagés

-Màxima distància en cursa?
La meva primera marató, la de Barcelona, la setmana pasada.  50ª cursa oficial correguda per mí en tres anys i mig, als 54 anys, 8 messos i 17 díes. Ho fico per si és récord, com els tenistes o els pilots de fórmula 1.

-Mínima distància en cursa?
3,2 qms. Que eren les curses del capó de Castelldefels  abans, de les que n’he fet 3.

-Què li demanes al COR?
Que segueixi bategant i que no s'apagui. Encara que, amb el que vaig viure el dia de la marató, sé que aixó no passarà mai.



No hay comentarios:

Publicar un comentario