"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

viernes, 28 de diciembre de 2012

Crónica: LA SANSI DE VILADECANS- 23 de desembre de 2012

LA SANSI DE VILADECANS- 23 de desembre de 2012

Diuen que "un clavo saca otro clavo", i fins i tot que "la mancha de la mora, con otra verde se quita". Sigui veritat o no, el cert és que, sense gaire temps de refer-me de la Mitja de Vilanova, ja tenia a sobre La Sansi de Viladecans, per a mi el segon 5 km. de la temporada.

En aquest cas m'havien arribat dos missatges d'aquesta cursa: molt plana i amb un circuit avorrit, la qual cosa es va acomplir; i que la organització és bastant dolenta, cosa que no acabo de compartir. Ara bé, s'ha de tenir en compte que la distància no està homologada, i que els primers 300 metres, degut segurament a que érem més dels que els carrers podien absorvir, eren de slalom enlloc de running.

El plantejament que duia per la cursa era fer-la amb el meu fill gran, la Carla, el meu germà i la meva cunyada, en pla "cursa familiar". El que passa és que al Miquel no em van deixar inscriure'l a la cursa de 5 km, la meva cunyada està encara recuperant-se d'una intervenció i la Carla tampoc no ho veia clar, surt molt poc a córrer darrerament. Total, que quedàvem el meu germà i jo, la qual cosa canviava el plantejament... El meu germà, "correponsal" a Madrid del COR, és qui em va introduïr al running quan tenia 18, i encara sóc aquí... Ell sí que és un runner de debò, fa més de 40 anys que corre!!!! Uffffff.....

Total, que vàrem anar a córrer a per totes, jo duïa al cap la idea de baixar de 20', no era una bogeria però implica anar a tope tota l'estona... Durant l'escalfament vàrem vejre el Sascha, la Gemma, .... I després, com no, vaig veure, o millor, sentir, a l'omnipresent Iñaki, que no se'n perd ni una!!!

Se'm fa una mica difícil fer la crònica de la cursa: sortida a tope en versió slalom, a tope tota la cursa entre crits quan em creuava amb els altres CORs i poc més, apart de l'avançament del Sascha, que no se si va dir hola o mic-mic, com el "correcaminos". Núvol de pols si que va deixar al seu pas... I al final, una mica més ràpid els darrers 300 metres per aturar el crono just 6 segonets per sota dels 20 minuts... Objectiu completat, millor marca personal dels 5 km!!! A aquest resultat s'afegeixen els estratosfèrics del Sascha, per sota de 19 minuts, els 19' 25" de l'Iñaki, els 22' 39" del meu germà Angel, que sortia d'una te dinitis molt forta... Com sempre, el COR donant la talla i deixant el pavelló ben alt!!!

A destacar el "lot" de la cursa: llet, brou Aneto, detergent...un lot només comparable al de la cursa de Viladecans del setembre, està vist que els nostres veïns són generosos...vindré més sovint!!!

Un detall: cap al km 4,3, en un moment de cansament, em van venir al cap les paraules de l'Edu... Els braços ajuden a córrer,el cap ben alt, els genolls amunt... Va ser com un canvi de ritme sense fer més esforç, una canya!!! Realment els entrenaments tècnics són molt útils, llàstima no haver-me enrecordat abans...

Res més, fins la propera crònica!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario