"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

jueves, 20 de diciembre de 2012

La contra del COR (1) amb l'Albert Merino


Fa dies que parlava amb l'Albert sobre el bloc... i de les propostes que ens ha fet, una de les que més ens ha agradat és aquesta.
No es "la contra" i tampoc una revista del cor... però ens permetrà saber una mica més sobre qui és el que corre al teu costat

Un raconet per poder compartir quelcom més que quilómetres.

Arribada al Trail "Senders del Penedès"
El crit era de total satisfacció!!


Nom? 
Albert o Alberto (m'és igual català que castellà)

Però, com et diuen a casa? 
El meu fill gran quan em vol fer la pilota em diu Papichulo!!!

Ens pots dir la teva edat? 
40 clavats i estrenats fa menys d'un mes

Antiguitat al COR? 
Juny 2012, poc després de la cursa 10K Vilanova i la Geltrú

A més de córrer, què t'agrada fer? 
Llegir (i des de fa ben poc, bloguejar!!!)

On treballes? 
A una companyia d'assegurances, a una oficina assegut un munt d'hores

Carn, peix o cap de les dues coses? 
Carn, després peix i després el que calgui!!!

Gat o gos? 
Si tingués animals crec que tindria un gos… tots dos bordem!!!

Asfalt o muntanya? 
Una mica de tot; no m'agradaria haver d'escollir.

La cursa més emotiva? 
La meva única marató, que vaig dedicar al meu pare (vaig plorar a l' arribada)

Una altra d'emotiva? 
Mitja Girona 2008; feia 9 anys que no en feia cap (també hi vaig plorar!!!)

La millor cursa que has fet? 
Mitja Mediterrani 2011, bona marca i arribada "xiulant"… (1h 40' 05")

La teva pitjor cursa? 
Mitja Marató de Barcelona 2012, anava sense objectius!!! Em vaig avorrir, vaig patir, vaig caminar molta estona…

Propers reptes com a runner? 
Molts: marató de muntanya, sub 40' en 10k., 1h30' en mitja marató…

Lesions greus? 
Cap: ruptures fibrilars i una petita condromalàcia al genoll esquerre.

Corres molt? Practiques algun altre esport amb regularitat? 
Porto 6 mesos per sobre de 100 kms/mes, però mai arribo als 150 kms.; abans nedava una mica, però darrerament no ho faig mai, no m'agrada gaire.

Màxima distància en cursa? 
42,195 kms. (Marató de Barcelona, març del 2012)

Mínima distància en cursa? 
2 kms. (els 2000 de Sants, a l'agost del 2012)

Què li demanes al COR? 
Que mantingui la seva esència; que sigui un club tan gran que hi cap tothom, i tan petit que tothom es trobi com a casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario