"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

viernes, 4 de enero de 2013

La contra del COR (2) amb Judith Viaplana!!

Judith a l'arribada de la Cursa del Nassos del País del Cava 
...amb l'Anna i l'Alberto al fons. 
¡Gran foto!




-Nom?
 Judith VIAplana… no VILLAplana ni VILAplana…

-Però, com et diuen a casa?
Els amics són els que sempre em varien el nom, Xudi, Juju, Ju, Xuri… fins i tot algún que altre que ni s’asemblen a l’oficial, però sempre amb carinyo.

-Ens  pots dir la teva edat?
36 i mig

-Antiguitat al COR?
Crec que desde el naixement!!
Recordo  la imatge d’un noi amb un portátil a l’hotel d’on es recollien els dorsals d’una passada  cursa de Castelldefels explicant a un corredor que ja no hauria de fer-ho sol i allà vaig parar l’orella. No vaig dubtar en donar-li a l’Edu les meves dades.
El dia de la presentació oficial també hi vaig anar.
-A més de córrer, què t'agrada fer?
Tinc un hort que em distreu força i després em toca fer les creacions a la cuina.
-On treballes?
Treballo d’infermera per l’Hospital Clinic en la part privada de recerca en temes principalment d’obesitat i diabetis.

-Carn, peix o cap de les dues coses?
Peix, peix!!

-Gat o gos?
Visc amb el Tulli, un gos de 43 quilos que quan veu un gat és per caçar-lo, així que segur que gos.

-Asfalt o muntanya?
Sempre fent asfalt. Fa poquet que amb el COR  he descobert la montanya… crec que em pot arribar a enamorar…

-La cursa més emotiva?
Cadascuna d’elles,  la nit anterior tinc les papallones a la panxa.

-Una altra d'emotiva?
 La meva  1ª mitja amb la Mai com a llebre ja que estava passant per un mal moment personal  i això de veure que YES, I CAN, em va donar subidón!!!

-La millor cursa que has fet?
 Una que hi vaig anar de pirata i no ho vaig poder  demostrar al Challenge.

-La teva pitjor cursa?
mmm…

-Propers reptes com a runner?
Intentar que no em faci mandra fer estiraments abans i després de córrer i  fer tècnica.
A nivell de curses ja apuntada a la mitja de Granollers... més alguna altra que caurà segur… perquè en el COR mai se sap en quantes et liaran perquè t’engorilen ;)

-Lesions greus?
Creuem dits… per ara cap.

-Corres molt? Practiques algun altre esport amb regularitat?
Nose que és molt…  3-4 veg/setm
Enamorada també dels patins, però bastant aparcats per les bambes.
Intento anar a piscina per moure braços.

-Màxima distància en cursa?
21,300km

-Mínima distància en cursa?
3km

-Què li demanes al COR?
El COR m’ha donat un munt de bons amics i és per això que li proposo crear una “comisió de festes” per poder passar moments igual de divertits i agradables però sense l’uniforme de les malles i les bambes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario