"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

miércoles, 9 de enero de 2013

La contra del COR (3) amb en Manel Berengueras

No tinc paraules per introduir aquesta contra... Manel em diu Ice-man, però aquest 2012 ell ha fet 93 quilòmetres "del tirón".

Total admiració Manel, gràcies per aquesta "contra del COR"

Manel després de la seva New York Marathon



-Nom?
Manel. A la feina i per molts amics Beren, m´agrada.

-Però, com et diuen a casa?
Manel, de petit però era Tito i encara  ara, amics de la infancia em coneixen per Tito.

-Ens pots dir la teva edat?
46 anys i contentissim d´anar sumant.

-Antiguitat al COR?
Desde els inicis. Tinc amistat amb Edu i Maite i desde el principi vaig estar al corrent de la seva idea.

-A més de córrer, què t'agrada fer?
No paro quiet. Qualsevol cosa. Moviment continu.

-On treballes?
Treballo a una multinacional que es diu LeasePlan, fem rentig de vehicles per empreses, però participo en diverses societats i ara estic arrencant un projecte.

-Carn, peix o cap de les dues coses?
Peix, indiscutiblement. He estat vegetarià però no ho he pogut compatibilitzar amb l´esport.

-Gat o gos?
Gos. Vilma, la Schnauzer del cabraCOR.

-Asfalt o muntanya?
Muntanya i una mica d´asfalt de tant en tant.

-La cursa més emotiva?
La marató de NY. Vaig anar sol però amb molta gent pendent del que feia.
 (llegir més al link final)

-Una altra d'emotiva?
Buffff, totes tenen la seva historia.  Potser Menorca per la distancia i per que la vaig viure en familia.

-La millor cursa que has fet?
Marató de Berlin, per el recorregut i per que no vaig patir més enllà del previst.

-La teva pitjor cursa?
Sant Climent. Arrenca el primer km en vertical i no em vaig trobar gens be.

-Propers reptes com a runner?
Marató de BCN i Ultra de BCN en la modalitat de 70k. Volia fer Mitja de Granollers però no estaré en forma.

-Lesions greus?
Ara mateix estic recuperant-me d´una operacio (07/01/13) d´hernia inguinal bilateral.

-Corres molt? Practiques algun altre esport amb regularitat?
Corro tant com puc. Al 2012 m´han sortit uns 2.000 kms correguts. Quant puc esquio, el que passa que la logística es ben diferent al correr.

-Màxima distància en cursa?
93 km i dessitjant superar-ho.

-Mínima distància en cursa?
Alguna de 5 km als inicis de la meva afició ara fa 7 anys.

-Què li demanes al COR?
Que bategui (je, je)



* La seva marató de NY:
http://entrenaambelcor.blogspot.com.es/2011/12/de-manhattan-al-castell.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario