"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

viernes, 1 de marzo de 2013

La contra del COR 9: Amb Gemma!


A Granollers es van "estrenar" amb la distància de la Mitja Marató l'Eder i la Gemma.

Com sabeu, al COR ens agrada córrer, peró ens fa especial il·lusió quan veiem com progressen amics i amigues que han començat a córrer més seguit amb el COR. Per aixó als dos els hi hem demanat la seva "contra".

La Gemma, ja fa uns mesos ens acompanya des de Can Roca, on treballa, als entrenaments de dimarts i dijous. I sabeu, si no hi és... es nota! 

Gemmita, gràcies! És un plaer!



Gemma, a la Mitja de Granollers!





-Nom?
Gemma

-Però, com et diuen a casa?
A casa Gemma i els amics Gemmita

-Ens pots dir la teva edat?
35 anys

-Antiguitat al COR?
Vaig començar al novembre del 2012 amb moltes ganes.

-A més de córrer, què t'agrada fer?
Gaudeixo molt nedant, anar amb bicicleta, fer senderisme... bé la llista és molt àmplia ja que m'agrada practicar gairebé tots els esports, excepte l'escala, ja que tinc una mica de vertigen i és un un objectiu que poc a poc he d'anar superant. També quan la meva parella fa trialons m'encanta imortalizar aquests moments amb la meva càmera fotogràfica.

-On treballes?
Sóc monitona de natació al Poliesportiu de Castelldelfels i monitora de menjador a l'escola Petit Món amb els nens/es d'infantil.
  
-Carn, peix o cap de les dues coses?
Menjo de tot i no em privo de res, però quan he de triar entre carn i peix, sóc més tipus peix que de carn. Encara que un bon filet de carn de tant en tant està molt bo.

-Gat o gos?
Sóc una apasionada dels animals, a casa tinc cinc gats al Rambo en meu gosset.

-Asfalt o muntanya?
En questió de córrer m'adapto a les dues, però preferiblement m'agrada més la muntanya, ja que gaudeixo més, amb un contacte directe amb la natura i del paisatge. Viure diferents sensacions i així desconnectar una mica de la vida tant accelerada que portem.

-La cursa més emotiva?
Tinc un record molt maco i especialment la travessia de natació que vaig fer l'octubre del 2011 la Marnaton Garraf-Sitges. Una travessa amb una distància de 10 quilòmetres nedant al mar, des del Port Ginesta, fins a Sitges, tot un repte personal i amb una mica de respecte per la distància ja  que mai havia fet una tan llarga. El màxim que havia nedat al mar era 2 quilòmetres. Com em sol passar no havia fet una preparació prèvia d'entrenament, però igualment em vaig llançar a l'aigua per viure senscaiones. Em vaig parar a cada avituallament per menjar alguna cosa i recuperar forces. Al final vaig acabar la travessia amb 04:22:21 vaig arribar la última,  i Ismael la meva parella va creure que havia abandonat, perquè li van comentar que estava en un vaixell, però era perquè estava menjant, va ser una equivocació. Al veure creuar la meta es va quedar blanc per la sorpresa!!!. Va ser un dia meravellós amb una gran satisfacció personal.

-Una altra d'emotiva?
La cursa de Granolles, ja que ha estat on m'he estrenat en la meva primera mitja i per a mi ha sigut una experiència que vull tornar a repetir. En principi volia fer un pla d'entrenament i baixar de 2 hores, però no vaig poder fer-ho. Així que vaig decidir provar fer-la fins on pogués. He de dir que al quilòmetre 17 uufff!!! ja no podia més estava cansada, els quàdriceps em feien mal i els genolls estaven ressentits de l'esforç. Sense haver fet un entrenament posterior i que mai he superat els 10 quilòmetres en una cursa,  per a mi el poder acabar va ser un gran repte. Satisfeta i molt costenta amb un temps de  02:02:39.

-La millor cursa que has fet?
La Ruta de les X Ermites al setembre del 2012. Una ruta de 52 Kilòmetres pel Baix Llobregat, descobrim les ermites que envolten  aquest recorregut tant maco. Finalitzada amb un temps de 12:19:00

-La teva pitjor cursa?
La cursa del Corte Inglés al maig del 2011 ja que va ser la primera que feia de 10 kilòmetres, i es va fer molt llarga i dura

-Propers reptes com a runner?
M'agradaria baixar el temps en 10 quilòmetres i preparar-me per una marató.

-Lesions greus?
Petites molesties però res important i que dure la bona ratxa.

-Corres molt? Practiques algun altre esport amb regularitat?
La veritat és que no acostumo a entrenar molt, no per mandra perquè m'encanta fer esport, sinó que no disposo de molt de temps perquè el tinc ocupat per la carrera. Quan surto de treballar a les tres del col.legi he d'anar a la facultat de tarda. Així que en quant tinc un espai em vaig al Cor a gaudir amb els companys

-Màxima distància en cursa?
Cursa de les X Ermites de 52 Kilòmetres.

-Mínima distància en cursa?
Pujada al Catell de Castelldelfels 5 kilòmetres.

-Què li demanes al COR?
Que continuï amb aquest gran esperit que  fa que ens contagiem tots d'aquest esport tan bonic. Tots fem que aquest gran club sigui especial, el Cor ho vivim tots quan sortim a córrer, ja sigui en un entrenament com en una cursa. Aquest any hem començat amb força, primer la mitja  i ara la marató, bé i les que queden... així que ha seguir bategant amb més força COR !!!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario