"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

miércoles, 6 de febrero de 2013

La contra del COR (7) amb l'Eder


Aquest cap de setmana, després d'acabar La Mitja, Eder ens agraïa el fet de que amb el COR ha tingut la companyia i l'assessorament per completar els entrenaments per preparar l'estrena als 21k.

Eder, enhorabona!
I gràcies per compartir la contra i els entrenaments amb nosaltres!!



Eder al Circuit de Catalunya abans dels 10 km RACC 2012

-Nom?
Eder

-Però, com et diuen a casa?
Buf, podria fer una llista de coses que em diuen els de la familia...peró prefereixo el meu nom!

-Ens pots dir la teva edat?
27

-Antiguitat al COR?
Vaig començar a entrenar cap a la primavera de 2012

-A més de córrer, què t'agrada fer?
Viatge, fotografía i practicar altres esports.

-On treballes?
Soc enginyer informàtic. Treballo com a desenvolupador de software i DBA a fxstreet.com, una empresa d'informació sobre el mercat de divises.

-Carn, peix o cap de les dues coses?
Carn i peix, per aquest ordre. Tot i que acabo menjant les dues coses.

-Gat o gos?
Gossos, que en tenim dos a casa.

-Asfalt o muntanya?
No em puc quedar només amb una cosa, depen del dia.

-La cursa més emotiva?
La última, la Mitja de Granollers 2013. Quedaven 3km i no tenia forces, peró vaig tenir una llebre inesperada que es va colar i em va empentar fins a l'arribada :)

-Una altra d'emotiva?
El Corte Inglés 2012, un any abans havía de ser la meva primera cursa peró em vaig lesionar i no la vaig poder fer. Un any més tard, va caure.

-La millor cursa que has fet?
Encara està per arribar! De moment, 10km RACC 2012. Tenir la meva millor marca en un recorregut que es una muntanya russa em fa venir bones sensacions de cara a una cursa plana.

-La teva pitjor cursa?
El Corte Inglés 2012, va ser emotiva peró aixó no treu que el meu temps va ser un desastre. Entre la gentada i que em vaig passar de conservador...

-Propers reptes com a runner?
Fins ara els meus reptes han estat completar noves distàncies. Ara m'agradaría començar a rebaixar temps en 10K i mitja marató.
-Lesions greus?
Cap de greu, per sort

-Corres molt? Practiques algun altre esport amb regularitat?
Futbol, padel i esqui.

-Màxima distància en cursa?
Els 21'097 de la Mitja

-Mínima distància en cursa?
10K

-Què li demanes al COR?
Que mantingui el mateix esperit que fins ara!

No hay comentarios:

Publicar un comentario