"pel cor es coneix la veritat, en el cor reposa la veritat"

"pel cor es coneix la veritat, al cor reposa la veritat"
... diu Raimon Panikkar al proleg dels Upanisads
(Escrits del coneixement sagrat de l'Índia)

lunes, 10 de diciembre de 2012

XXXI Pujada al Castell de Castelldefels – 6 de desembre de 2012 – LA PRÈVIA

Ja que l'Edu em dóna pas, allà vaig a parlar de la Pujada al Castell de l'altre dia... però abans de fer la crònica de la cursa, si m'ho permeteu, faré ...

XXXI Pujada al Castell de Castelldefels – 6 de desembre de 2012 – LA PRÈVIA
El passat dia 6 vàrem tenir la 31ª edició d’aquesta tradicional cursa de 5 km., però abans de tot, si m’ho permeteu, em prenc la llicència de comentar alguna cosa sobre la polémica sorgida pel fet que, per primera vegada, no sigui una cursa gratuïta. Tema espinòs per començar… glups!
Evidentment, pagar per córrer una cursa que durant 30 anys ha estat gratuïta no és del gust de ningú, però si no estic equivocat, ja només en queda una, de cursa gratuïta, a tot el Baix Llobregat (i si en trobeu més aviseu, podem fer un calendari “de crisi”): la de la Festa Major del Prat. La de Cornellà també és de pagament (durant molts anys no ho era), i encara es manté, a l’Àrea Metropolitana, la de la Festa Major de Badalona, i el 2000 de Sants. Que jo sàpiga, poc més.
Per tant, i malauradament, en els temps que corren, córrer de franc és cada cop més difícil…
També s’ha de tenir present (jo en sóc beneficiat, ja que tinc un petit COR que CORre) que les curses infantils eren gratuïtes, i malgrat no hi havia samarretes pels petits, sí que hi havia organització, policia, Creu Roja i begudes.
Al marge de qüestions més sentimentals córrer a Castelldefels per a algú de Castelldefels és gairebé una obligació moral… no creieu??? Precisament per això, allà hi érem, deixant-nos la pell...

No hay comentarios:

Publicar un comentario